AnimeNova for your Android devices free download  

  • Dubbed Anime
  • Read Manga Online

Bokura wa Minna Kawaisou Episode 4

Watch Bokura wa Minna Kawaisou Episode 4 English Subtitle

 


Comments (30) ADD COMMENT

Avatar image

Raven

im really uncomfortable --_--
3 years ago . Report . Reply
Avatar image

animelover

This is really getting good!
3 years ago . Report . Reply
Avatar image

xkool

LMAO !!! crack me up when her stomach gets played with ahahahhahahaha
About 4 years ago . Report . Reply
Avatar image

N64Yoshi

Hamtaro? 11:08 and 14:39
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

antisocial

the guys is a total stalker and pushy, sometimes funny and sometimes annoying and stupid. you know what i mean? the girl is very interesting, but the guys is so stupid annoying sometimes.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

antisocialHATER

If you dont like the anime dont watch it! You should shut up and go off in your stupid hate land and dont watch anime if you are the type who writes hate speech if you dont like it!
4 years ago . Report
Avatar image

Inevitable

really great EP.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

Jeesica

Usa-kun is born with the social talent but was attracted by a total anti-social girl. He could shine by his own life but he rather be with her so guess that is his choice, nothing can be done.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

CopyPasteHurdurr

@AntiSocial your copy paste skills are even more stupidly annoying, just watch the damn show and shut the fuck up you fag
4 years ago . Report
Avatar image

Lyceus

Did anyone else see that hamster and think of Hamtaro?
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

The_Chef

Yes! And the name of it was even close its gotta be him! Just gotta.
4 years ago . Report
Avatar image

Shiroe

Usa is what we call a "stalker"....following her around everywhere and spying on her.....I had high hopes for this anime but idk, just feels kinda dumb how she's always reading books and this guys stalking her. Plus that scene at the end, its like they never saw a rainbow before.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

Suggestions

Yeah me too, like every time I saw this guy and girl's reaction makes me go "facepalm"! But think about why would the author of this anime or manga thought about the characters in this series? I mean, then can make the guy "cool" but why they didn't? So the only conclusion here is that things are just starting and I hope it come up good to appreciate the characters overall :)
4 years ago . Report
Avatar image

DieIchika

atleast he's not like your typical dense-motherfucker who doesnt even realize he has a harem.
4 years ago . Report
Avatar image

mrmango7987

whats wrong with the ads some work and some turn whit and dont play anything ?
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

ZetsubouSensei

that protagonist guy is so annoying. this is becoming sickeningly cheesy.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

Creep

This Usa guy is just creepy. Pretty sure if this were in America, he would be in jail right now.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

Bullshit

wtf dude? in jail for being weird? thats 100% bullshit
4 years ago . Report
Avatar image

iTroll

STALKING is unwanted or obsessive attention by an individual or group toward another person. Creep's right it's considered a crime and they will put your ass away for it. Just imagine the shit he does when know ones looking. I can only hope she doesn't keep her toothbrush in a place where he can mess with it.
4 years ago . Report
Avatar image

Fcker

Fuck that galge girl the lolicon one! damn hahah such a annoying character
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

DynamicEntry

I call shenanigans. Thats not how rainbows work. Rainbows always appear in the section of sky directly opposite the sun. That rainbow was clearly in the same direction as the sun.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

athallahfr

first for the first name
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

athallahfr

first
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

2ThumbsUp

Hey great, they fixed it! Nice work, that was a pretty fast correction.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

dafaq

THIS AIN'T BOKURA WA MINNA KAWAISOU EPISODE 4 WTF. THIS IS BLADE AND SOUL!!!!
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

SlamPack

Wtf blade and soul?
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

seriously

Hope they get the links right soon. Blade & Soul is terrible.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

lulwut

the fuck is this shit
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

iTroll

If some kid ever acted that way towards my little sister, I'd have to beat him with a pool cue till he had detached retinas. That protagonist is f*cking creepy.
4 years ago . Report . Reply
Avatar image

BURAT

1st.
4 years ago . Report . Reply
No html allowed. Max 1000 chars.
No html allowed. Max 1000 chars.
Only alphabets, numeric digits, underscore (_), and dash (-) are allowed. Min. 4 chars and Max 16 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Video Already Reported!

You have already reported this video.

Video Already Reported!

A guest has already reported this video using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Download Already Reported!

You have already reported this download.

Download Already Reported!

A guest has already reported this download using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Comment Already Reported!

You have already reported this comment.

Comment Already Reported!

A guest has already reported this comment using your current IP address ().
Avatar image

name

cbody
timestamp . Report . Reply
Avatar image

name

timestamp . Report